”Dödskul och Gravallvarligt del 2”

Datum: 2024-04-10
Tid: 19:00

Eftersom den första temakvällen blev en succé och det visade sig att Lennart Palm hade en del 2 så bestämdes, tillsammans med publiken, att han skulle komma tillbaka den 10 april 2024 och fortsätta med ”Dödskul och gravallvarligt del del 2” om bland annat gravkor i kyrkorna runt om i Sverige.

Trots det allvarliga ämnet visar Lennart bilder och berättar på ett mycket humoristiskt sätt om personer och händelser, knutna till de gravkor och kistor han undersökt.

De som hört honom berätta säger att det är en upplevelse utöver det vanliga. Så missa nu inte detta! Ni är välkomna.

Om någon tycker sig känna igen namnet Lennart Palm så var han den som spelade musikfrågorna när Anders Eldeman hade ”Melodikrysset” på radion.